09-12-2019 16:21
Ολοκληρώθηκε η πρώτη μέρα της Γραπτής Αξιολόγησης Α’ Τετραμήνου
Ολοκληρώθηκε σήμερα η πρώτη μέρα της Γραπτής Αξιολόγησης Α’ Τετραμήνου. Σε σύνολο 7336 μαθητών Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, στην Αξιολόγηση συμμετείχαν 7233.
Το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας εκφράζει την ικανοποίησή του για την ομαλή έκβαση της διαδικασίας.
Ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας κ. Πρόδρομος Προδρόμου επισκέφθηκε το Λύκειο Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ’ Δασουπόλεως, το Λύκειο Κύκκου Α’ στην Έγκωμη και τη Γ’ Τεχνική Σχολή στον Αρχάγγελο.
Κατά τις επισκέψεις του, ο κ. Προδρόμου συνομίλησε με τις Διευθύνσεις, τους καθηγητές και τους μαθητές των Σχολείων.
Σε δηλώσεις του στο πλαίσιο των επισκέψεων, ο κ. Προδρόμου ανέφερε ότι η Γραπτή Αξιολόγηση Α΄ Τετραμήνου έχει ξεκινήσει ομαλά και πρόσθεσε ότι «φέτος το Υπουργείο, με βάση τη μεταρρύθμιση την οποία δρομολογεί τα τελευταία χρόνια, έχει οργανώσει την αξιολόγηση των μαθητών δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στη συνεχή παρακολούθηση στη δουλειά που κάνουν οι μαθητές με τους εκπαιδευτικούς τους στην τάξη και λιγότερο στις εξετάσεις -περίπου 60 % και 70% είναι ο συνεχής έλεγχος, οι εξετάσεις είναι μόλις 30%- αυτού λεχθέντος, σημείωσε ο Υπουργός Παιδείας, η εξεταστέα ύλη μοιράζεται στα δυο και πιστεύουμε ότι έτσι διευκολύνεται η οργάνωση του σχολείου».
Τόνισε, επίσης ότι θα βγάλουμε τα συμπεράσματα από αυτό που γίνεται σήμερα και τις επόμενες μέρες θα δούμε τυχόν βελτιώσεις που μπορεί να γίνουν στο σύστημα, αλλά η κεντρική προσπάθεια που έχει καταβληθεί, στοχεύει στο να διευκολύνουμε το έργο των εκπαιδευτικών αλλά και των παιδιών και των οικογενειών τους που ξέρουμε ότι δίνουν μεγάλη σημασία στην εκπαίδευση και προσπαθούν, αγωνίζονται και κάποτε αγωνιούν.
Ο κ. Πρoδρόμου αναφέρθηκε, επίσης στις συναντήσεις που θα έχει μέσα στις επόμενες εβδομάδες με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις και με τους οργανωμένους γονείς, όπως και με τους μαθητές για προώθηση του κεντρικού μας στόχου που είναι η αναβάθμιση και η βελτίωση του δημόσιου σχολείου. Στο ίδιο πλαίσιο σημείωσε ότι «αυτό είναι όχι μόνο το Πρόγραμμα της Κυβέρνησης, αλλά πιστεύω και η επιδίωξη όλων, γιατί βλέπουμε και τη δημόσια εκπαίδευση όχι αποκομμένα, αλλά ως ένα κομμάτι της γενικότερης εκπαιδευτικής πολιτικής σε συνάρτηση και με το τι γίνεται στην Ανώτερη Εκπαίδευση, τον πολιτισμό, την κοινωνία και την οικονομία της χώρας μας».
Κλείνοντας, ανέφερε ότι «θα περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθούν αυτές οι πρώτες εξετάσεις στη βάση των τετραμήνων και θα βγάλουμε τα ανάλογα συμπεράσματα, θα συζητήσουμε, θα δούμε πως μπορούμε καλύτερα να εξυπηρετήσουμε την παιδαγωγική διαδικασία, τη γνώση των ποιότητα στην εκπαίδευση των παιδιών, αυτό είναι το πρώτο και με διαφορά το σημαντικό κριτήριο», κατέληξε ο κ. Προδρόμου.
ΙΠ
Σχετικά Ανακοινωθέντα