19-12-2022 11:10
Ετήσια Έκθεση Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Κύπρου για το 2021
Κατά τη διάρκεια του 2021, το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή (ΕΚΚ) Κύπρου διερεύνησε 351 διασυνοριακά παράπονα καταναλωτών και ανταποκρίθηκε σε 604 αιτήματα παροχής πληροφοριών. Εντός του πλαισίου των δραστηριοτήτων του για το 2021, το ΕΚΚ Κύπρου, μεταξύ άλλων, συμμετείχε σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές με σκοπό την προώθηση των υπηρεσιών του Κέντρου και την ενημέρωση των καταναλωτών για θέματα που τους αφορούν. Περαιτέρω, προέβηκε σε ενημερωτικές ημερίδες σε σχολεία για πληροφόρηση των μαθητών σε σχέση με το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Για την ετήσια έκθεση 2021, πατήστε εδώ.
(ΝΓ/ΣΧ)
Σχετικά Ανακοινωθέντα