09-04-2020 15:08
Λειτουργία Τηλεφωνικού Κέντρου για πολίτες που αδυνατούν να εξυπηρετηθούν μέσω της υπηρεσίας γραπτού μηνύματος στο 8998 για σκοπούς κατ’ εξαίρεσης μετακίνησης
Με στόχο τη διευκόλυνση των πολιτών που αδυνατούν να εξυπηρετηθούν μέσω της υπηρεσίας γραπτού μηνύματος (SMS) στο 8998 για σκοπούς κατ’ εξαίρεσης μετακίνησης, το Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής ανακοινώνει τη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου, του οποίου η χρήση ενδείκνυται κατ’ εξαίρεση μόνο στις πιο κάτω περιπτώσεις:
Η εν λόγω υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη στους πολίτες από τις 06:00πμ μέχρι και τις 21:00, τόσο στην ελληνική όσο και στην αγγλική γλώσσα, ως ακολούθως:
Επισημαίνεται ότι το τηλεφωνικό κέντρο θα εξυπηρετεί, μέσω αυτοματοποιημένου συστήματος IVR (Interactive Voice Response), κλήσεις μόνο από κινητό τηλέφωνο.
Οι πολίτες που χρησιμοποιούν το σύστημά αυτό για σκοπούς κατ’ εξαίρεση μετακίνησης, θα λαμβάνουν σχετική απάντηση μέσω γραπτού μηνύματος (SMS) στα κινητά τους τηλέφωνα.
Υπενθυμίζεται πως, σύμφωνα με τα σχετικά διατάγματα, επιτρέπεται μία μόνο κατ’ εξαίρεση μετακίνηση ημερησίως, ανεξαρτήτως μεθόδου που θα χρησιμοποιηθεί για την εξασφάλιση έγκρισης.
Σημειώνεται ότι ο πολίτης φέρει προσωπική ευθύνη για την ορθότητα των στοιχείων που δηλώνει στο τηλεφωνικό κέντρο και έχει ευθύνη για τυχόν ψευδή δήλωση.
Ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τη διαδικασία εξασφάλισης έγκρισης κατ’ εξαίρεση μετακίνησης είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.pio.gov.cy/coronavirus
(ΕΚ/ΕΧΡ)
Σχετικά Ανακοινωθέντα