19-06-2024 12:57
Σε εφαρμογή τίθεται η ψηφιακή υπηρεσία «Καταχώριση email στο FIMAS» για ηλεκτρονική αποστολή εντύπου «Λεπτομέρειες Πληρωμής» στους δικαιούχους
Το Γενικό Λογιστήριο της Δημοκρατίας, στο πλαίσιο της δέσμευσής του για ψηφιοποίηση των διαδικασιών και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, ενημερώνει το κοινό ότι από σήμερα Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2024, τίθεται σε εφαρμογή η νέα ψηφιακή υπηρεσία «Καταχώριση email στο FIMAS». Με τη χρήση της υπηρεσίας αυτής, όλοι οι δικαιούχοι που λαμβάνουν πληρωμές από το λογιστικό σύστημα FIMAS του Γενικού Λογιστηρίου θα μπορούν να δηλώσουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), στην οποία επιθυμούν να λαμβάνουν πλέον ηλεκτρονικά το έντυπο «Λεπτομέρειες Πληρωμής».
Μέσω της ηλεκτρονικής αποστολής του εντύπου «Λεπτομέρειες Πληρωμής» θα αντικατασταθεί σταδιακά η πρακτική της αποστολής μέσω ταχυδρομείου και αναμένεται εξοικονόμηση περίπου 300.000 ταχυδρομικών επιστολών ετησίως.
Η νέα ψηφιακή υπηρεσία «Καταχώριση email στο FIMAS» είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας gov.cy και απευθύνεται τόσο σε νομικά όσο και σε φυσικά πρόσωπα, τα οποία επιθυμούν να λαμβάνουν το έντυπο «Λεπτομέρειες Πληρωμής» εύκολα, γρήγορα και οικολογικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Για την καταχώριση/αλλαγή της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικαιούχου μέσω της υπηρεσίας αυτής χρειάζονται τα πιο κάτω:
(ΜΣ/ΓΣ)
Σχετικά Ανακοινωθέντα