Cookies management by TermsFeed Cookie Consent
Τελευταίες Ειδήσεις

Εκστρατείες

Το ΓΤΠ αναλαμβάνει τον σχεδιασμό της επικοινωνιακής στρατηγικής και της προβολής των κύριων προτεραιοτήτων της Κυβέρνησης. Ο στόχος αυτός επιτυγχάνεται με τη συνεργασία όλων των τμημάτων του ΓΤΠ. Ο Κλάδος Εκστρατειών προωθεί, τις προτεραιότητες της κυβέρνησης, αξιοποιώντας στο έπακρο τη μακροχρόνια εμπειρία του ΓΤΠ, είτε στη βάση δικών του εισηγήσεων είτε μετά από αιτήματα που υποβάλλονται από κυβερνητικές υπηρεσίες.

Οι ιδιαίτερες ανάγκες και τα χαρακτηριστικά της κάθε εκστρατείας λαμβάνονται υπόψη τόσο στον σχεδιασμό του προωθητικού υλικού όσο και στον προγραμματισμό της («media plan»). Στη βάση κριτηρίων που έθεσε το Υπουργείο Εσωτερικών το 2022, τo Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών προβαίνει σε κατανομή των κονδυλίων στα ΜΜΕ για προβολή των ενημερωτικών εκστρατειών που αναλαμβάνει, απευθυνόμενο σε διαφημιστικά γραφεία, τα οποία διαθέτουν μετρήσεις και δείκτες, καθώς και την απαραίτητη τεχνογνωσία. Οι κατευθυντήριες γραμμές για την υλοποίηση των εκστρατειών στις εταιρείες που αναλαμβάνουν τη διάχυση στα ΜΜΕ, έχουν ως ακολούθως: (α) το κοινό στο οποίο στοχεύει, (β) το προωθητικό υλικό που διαθέτει, (γ) τη διάρκεια της εκστρατείας και (δ) τον διαθέσιμο προϋπολογισμό. Η κατανομή, αφού ληφθούν υπόψη τα στοιχεία α-δ, γίνεται σε βάση παραμέτρων και μετρήσεων, ανάλογα του είδους του ΜΜΕ.  

Σε ό,τι αφορά στην κατανομή σε ραδιοφωνικούς σταθμούς παγκύπριας κάλυψης, βάσει καταλόγου της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης, αυτή γίνεται στη βάση μετρήσεων ακροαματικότητας που διαθέτουν τα διαφημιστικά γραφεία (όπως η έρευνα ακροαματικότητας του Συνδέσμου Ραδιοφωνικών Σταθμών Κύπρου), λαμβάνοντας υπόψη τη γενική και την ανά ζώνη ακροαματικότητα του κάθε σταθμού, το είδος της εκπομπής και το κόστος του σποτ.

Σε ό,τι αφορά στους τηλεοπτικούς σταθμούς παγκύπριας κάλυψης, βάσει καταλόγου της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης, αξιοποιείται από τα διαφημιστικά γραφεία εξειδικευμένο πρόγραμμα, το οποίο δίνει καθημερινά λεπτομερή στοιχεία τηλεθέασης (Nielsen). Τα πλάνα αναπτύσσονται με βάση τη συμπεριφορά του στοχευόμενου τηλεοπτικού κοινού, ώστε να επιτυγχάνονται τα Key Performance Indicators (KPI) της εκστρατείας (συνολικές επαφές με το κοινό - Gross Rating Points – κόστος αγοράς επαφών - Cost per Rating – κάλυψη στοχευόμενου κοινού - Reach).

Όσον αφορά στις εφημερίδες, η κατανομή γίνεται σε εφημερίδες παγκύπριας κυκλοφορίας, συνήθως εβδομαδιαίες και ημερήσιες. Aναλόγως των χαρακτηριστικών της εκστρατείας, μπορεί να γίνει δημοσίευση και σε τοπικές εφημερίδες.

Όσον αφορά στη διαδικτυακή διαφήμιση (διαδικτυακές πλατφόρμες/ιστοσελίδες), χρησιμοποιούνται μετρήσεις που διαθέτουν τα διαφημιστικά γραφεία, όπως, μεταξύ άλλων, η σχετική έρευνα του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου, λαμβάνοντας υπόψη τη γενική και την επί μέρους επισκεψιμότητα της κάθε ιστοσελίδας, τις θέσεις τοποθέτησης του διαθέσιμου υλικού, καθώς και το κόστος θέασης (CPM - impressions).

 

Οι ετήσιες οικονομικές συναλλαγές του Γραφείου Τύπου και Πληροφοριών, περιλαμβανομένων  των δαπανών για Ενημερωτικές Εκστρατείες 1611-0311200702, δημοσιεύονται ετησίως από το Γενικό Λογιστήριο στην ιστοσελίδα του (επιλέξτε έτος, Υπουργείο Εσωτερικών, Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών)