Cookies management by TermsFeed Cookie Consent
Τελευταίες Ειδήσεις

Ανακοινωθέντα

30-09-2024 11:34

Ανακοίνωση του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων αναφορικά με την εξυπηρέτηση επιβατών στον αερολιμένα Λάρνακας

Σε συνέχεια δημοσιευμάτων των τελευταίων ημερών, το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων επιθυμεί να διαβεβαιώσει το επιβατικό κοινό για τη δέσμευσή του για παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης στους αερολιμένες Λάρνακας και Πάφου. Για τον σκοπό αυτό παρακολουθεί συστηματικά τους χρόνους εξυπηρέτησης των επιβατών στα διάφορα σημεία ελέγχου στους αερολιμένες.

Παράλληλα επιθυμεί να επισημάνει ότι οι αερολιμένες έχουν σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο, ώστε οι χρόνοι αναμονής των επιβατών να βρίσκονται εντός των αποδεκτών πλαισίων που καθορίζονται από τα διεθνή πρότυπα της ΙΑΤΑ.

Ειδικότερα και σε ό,τι αφορά στον αερολιμένα Λάρνακας, κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, ποσοστό 98,9% και 97,8% των επιβατών, αντίστοιχα, έχει εξυπηρετηθεί στους ελέγχους ασφάλειας σε χρόνο μικρότερο των 10 λεπτών, ενώ στα σημεία διαβατηριακού ελέγχου στις αναχωρήσεις ανήλθαν για τους πολίτες της ΕΕ/ ΕΟΧ/ ΗΒ/ Ελβετίας στα 87,6% και 90,8%, για τους αντίστοιχους μήνες.

Το Υπουργείο επιθυμεί επίσης να σημειώσει ότι, σε συνεργασία με τη διαχειρίστρια εταιρεία Hermes Airports Ltd και την Αστυνομία Κύπρου, βρίσκεται σε διαδικασία υλοποίησης σχεδίου για διαχωρισμό των ροών των επιβατών με τρόπο ώστε να αυξηθεί η ταχύτητα εξυπηρέτησης των επιβατών που προέρχονται κυρίως από χώρες ΕΕ/ΕΟΧ κατά τη διαδικασία διαβατηριακού ελέγχου στην άφιξη και αναχώρησή τους.

Παρά τις συνεχείς προκλήσεις που παρατηρούνται στη στελέχωση των διαφόρων σημείων ελέγχου και παραλαβής αποσκευών, και παρά τη ραγδαία αύξηση στον αριθμό των διερχόμενων επιβατών από τους αερολιμένες, το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων θεωρεί ότι με τα μέτρα που λαμβάνονται σε συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς στα αεροδρόμια θα καταστεί δυνατή η βελτίωση στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

(ΣαΠ/ΑΣ/ΑΦ)