Cookies management by TermsFeed Cookie Consent
Τελευταίες Ειδήσεις

Ανακοινωθέντα

21-11-2022 19:05

Ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με σημερινή ανακοίνωση του ΑΚΕΛ για την αξιολόγηση των μαθητών/τριών

Για μια ακόμα φορά, επανερχόμενο μονότονα στις δογματικές και αναχρονιστικές τοποθετήσεις του, το ΑΚΕΛ προσπαθεί να αρνηθεί τη μεταρρύθμιση του συστήματος αξιολόγησης μαθητών/-τριών που συντελείται τα τελευταία χρόνια με επιτυχία και ολοκληρώνεται φέτος στα γυμνάσια.

Σε ανακοίνωση του το ΑΚΕΛ κινδυνολογεί κάνοντας λόγο για «εξαιρετικά επικίνδυνη πορεία». Αν όμως κάτι επικίνδυνο υπάρχει, είναι η αναχρονιστική αντίληψη του ΑΚΕΛ και η άρνηση διαδικασιών αξιολόγησης και αξιοκρατίας. Αν κάτι επικίνδυνο υπάρχει είναι οι πολιτικές ισοπέδωσης που πρεσβεύει το ΑΚΕΛ. Πράγματι, εκεί όπου στο παρελθόν εφαρμόστηκαν οι ισοπεδωτικές αντιλήψεις τους, είτε σε θέματα εκπαίδευσης είτε σε άλλες σφαίρες της κοινωνικής ζωής, έχουμε δει τα ολέθρια αποτελέσματα.

Σε μια σύγχρονη κοινωνία και για ένα συγκροτημένο εκπαιδευτικό σύστημα που προάγει τη γνώση και την αξιοκρατία, χρειάζονται και οι ανάλογες διαδικασίες αξιολόγησης. Παντού στον σύγχρονο κόσμο και στα συγκροτημένα εκπαιδευτικά συστήματα υπάρχουν και αξιόπιστες διαδικασίες αξιολόγησης. Με μεγάλες προσπάθειες, αντιμετωπίζοντας τα επιμέρους προβλήματα και υιοθετώντας σημαντικές προσαρμογές και βελτιωτικές αλλαγές, που θα πρέπει να πιστωθούν και στους εκπαιδευτικούς, τα τελευταία χρόνια ολοκληρώνεται στην πράξη και εφαρμόζεται με επιτυχία στη χώρα μας το νέο σύστημα αξιολόγησης μαθητών/τριών. Ενώ είναι πλέον έτοιμη και η πρόταση για ένα σύγχρονο σύστημα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών.

Ως γνωστόν, από την πρώτη στιγμή το ΑΚΕΛ αντιστρατεύεται αυτή τη μεταρρύθμιση, μένοντας προσκολλημένο στη γνωστή λογική του, εκείνη της ισοπέδωσης. Αν όμως θα κάναμε λόγο για αποτυχία, όπως γίνεται στην ανακοίνωση του ΑΚΕΛ, εκείνο που απέτυχε ήταν οι συστηματικές προσπάθειές τους να επιβάλουν τις αναχρονιστικές αντιλήψεις τους και να σταθούν εμπόδιο σε προοδευτικές αλλαγές.