Cookies management by TermsFeed Cookie Consent
Τελευταίες Ειδήσεις

Ανακοινωθέντα

02-05-2023 16:59

Δηλώσεις της Υφυπουργού Κοινωνικής Πρόνοιας μετά το πέρας της συνεδρίας της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων

Η Υφυπουργός Κοινωνικής Πρόνοιας κα Μαριλένα Ευαγγέλου μετά το πέρας της σημερινής συνεδρίας της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, δήλωσε ότι η σημερινή συνεδρία έγινε με σκοπό να απαντηθούν ερωτήματα που δεν ήταν εφικτό να απαντηθούν λόγω περιορισμένου χρόνου κατά την προηγούμενη συνεδρίαση της Επιτροπής. Αναλύθηκε ο ρόλος, η σημασία και το έργο του Υφυπουργείου Κοινωνικής Πρόνοιας, στο οποίο υπάγονται οι Υπηρεσίες Κοινωνικής Ευημερίας, η Υπηρεσία Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας και από την 1η Ιανουαρίου 2023 το Τμήμα Κοινωνικής Ενσωμάτωσης Ατόμων με Αναπηρίες.

«Το Υφυπουργείο είναι προσηλωμένο στην προώθηση πολιτικών αρωγής, κοινωνικής στήριξης, ενσωμάτωσης, συμπερίληψης, μεταξύ πολλών άλλων», ανέφερε η κα Ευαγγέλου. «Πέραν όμως των ολιστικών πολιτικών, εκ της φύσεως του δεν θα μπορούσε παρά να ασχολείται και εξατομικευμένα με περιπτώσεις θυμάτων και στα τρία τμήματα του Υφυπουργείου και μάλιστα σε καθημερινή βάση. Γιατί ο κάθε άνθρωπος, όπως και τα ζητήματα που αντιμετωπίζει, είναι διαφορετικός και υπάρχουν διαφορετικές ανάγκες. Ασφαλώς υπάρχει ομαδοποίηση ζητημάτων, αλλιώς δεν θα μπορούσαμε να ανταποκριθούμε στις χιλιάδες των αιτημάτων από τους πολίτες, οι οποίοι χρειάζονται την αρωγή του κράτους. Παρ' όλα αυτά υπάρχουν καθημερινά και εκατοντάδες άλλα ζητήματα και περιπτώσεις στις οποίες οφείλουμε να δούμε ξεχωριστά σε επίπεδο εξυπηρέτησης. Όπως γνωρίζετε, είναι σε λειτουργία από τις 30 Μαρτίου το τηλεφωνικό κέντρο 1450. Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση που είχαμε μέχρι και τις 25 Απριλίου, ελήφθησαν 33.500 τηλεφωνήματα και εξυπηρετήθηκαν 25.500 κλήσεις. Ο χρόνος αναμονής μειώθηκε κάτω από το ένα λεπτό και εξυπηρετούνται κατά μέσο όρο 1.500 άτομα καθημερινά».

«Ταυτόχρονα», συμπλήρωσε η Υφυπουργός Κοινωνικής Πρόνοιας, «η λειτουργία οκτώ σημείων εξυπηρέτησης επιδομάτων πρόνοιας έχει συμβάλει σημαντικά στην αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Έχει καταδειχθεί ότι επιζητείται η προσωπική επαφή ακόμα και για πιο απλές διαδικασίες, και γι' αυτόν τον λόγο στόχος μας είναι η ενίσχυση των σημείων εξυπηρέτησης, ώστε να ανταποκριθούμε καλύτερα στις ανάγκες αυτές. Παράλληλα όμως και ταυτόχρονα, εργαζόμαστε και προς την κατεύθυνση της αναβάθμισης της ψηφιοποιημένης εξυπηρέτησης – και πέραν των πολιτικών, οι οποίες προωθούνται πραγματοποιώντας συναντήσεις και με οργανωμένα σύνολα και με εξυπηρετούμενους του Υφυπουργείου μας, και κυρίως με άτομα με αναπηρίες στην προσπάθεια να έρθουμε πιο κοντά στις δικές τους ανάγκες και προσδοκίες, έχω αντιληφθεί σαφώς καλύτερα αυτά που πρέπει να γίνουν, ώστε να καταστούμε πιο φιλικοί ψηφιακά προς τα άτομα με αναπηρία. Ειδικότερα και γι' αυτό τον λόγο έχω κάνει ήδη μια πρώτη προκαταρκτική επαφή με τον Υφυπουργό Καινοτομίας, ο οποίος επίσης έχει βάλει το θέμα ψηλά στην ατζέντα».

ΘΘ/ΣΧ