28-02-2019 15:37
Πορεία υλοποίησης Στρατηγικής Τουρισμού από το Υφυπουργείο Τουρισμού
Στην πορεία υλοποίησης της νέας τουριστικής στρατηγικής αναφέρθηκε εκτενώς την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019 ο Υφυπουργός Τουρισμού κ. Σάββας Περδίος, στο πλαίσιο του Ετήσιου Συνέδριου του Παγκύπριου Συνδέσμου Ξενοδόχων.
Συγκεκριμένα, για την επόμενη δεκαετία, η Εθνική Στρατηγική Τουρισμού θα στοχεύσει στις πιο κάτω αγορές:
Αγορές στόχοι: Ηνωμένο. Βασίλειο, Ρωσία, Ουκρανία, Πολωνία, Τσεχία.
Ειδικότερα, θα καταβληθεί προσπάθεια για διατήρηση ή/και αύξηση του τουριστικού ρεύματος από τις παραδοσιακές μας αγορές (Ηνωμένο Βασίλειο, Ρωσία κ.ά.), καθώς και η προσέλκυση τουριστών από νέες αγορές, όπως την Πολωνία και την Τσεχία.
Αγορές στόχοι: Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Ελβετία, Αυστρία, Βέλγιο.
Αγορές στόχοι: Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Φιλανδία, Δανία.
Αγορές στόχοι: Ισραήλ, Αίγυπτος, Λίβανος, Ελλάδα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ιορδανία.
Αγορές στόχοι: ΗΠΑ, Κίνα, Ιαπωνία, Ινδία, Κορέα.
Με απώτερο στόχο την άμβλυνση του προβλήματος της εποχικότητας, με τη διεύρυνση των τουριστικών αφίξεων της χειμερινής τουριστικής περιόδου και των μηνών εκτός κύριας αιχμής, το Υφυπουργείο προτίθεται, επίσης, να επεξεργαστεί Σχέδια Δράσης για προσέλκυση τουρισμού ειδικών ενδιαφερόντων. Τα ειδικά προϊόντα τουρισμού που πιστεύεται ότι θα προσελκύσουν τις πιο πάνω αγορές είναι τα ακόλουθα:
(ΜΛ/ΕΙ)
Σχετικά Ανακοινωθέντα
13-05-2019 13:01
Δηλώσεις του Υπουργού Ενέργειας για τρέχοντα ενεργειακά θέματα