18-06-2018 13:14
Ετήσια έρευνα εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2015/2016
Με βάση τα αποτελέσματα της Ετήσιας Έρευνας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2015/2016, ο συνολικός αριθμός των μαθητών και φοιτητών σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης, ανήλθε στις 181.537 και σημείωσε μικρή αύξηση (1,9%), σε σχέση με το σχολικό έτος 2014/2015 όπου ο συνολικός αριθμός των μαθητών και φοιτητών ήταν 178.116. Ο συνολικός αριθμός των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων επίσης αυξήθηκε το σχολικό έτος 2015/2016 σε 1.322, σε σύγκριση με 1.311 του προηγούμενου σχολικού έτους. Τέλος, ο συνολικός αριθμός των εκπαιδευτικών κατά το 2015/2016 ανήλθε στους 14.716 σε σχέση με 14.228 του προηγούμενου σχολικού έτους, παρουσιάζοντας επίσης αύξηση (3,4%).
Αριθμός μαθητών και εκπαιδευτικών ιδρυμάτων κατά επίπεδο εκπαίδευσης
Στην Προσχολική και Προδημοτική Εκπαίδευση, το σχολικό έτος 2015/2016, λειτούργησαν 726 νηπιαγωγεία και παιδοκομικοί σταθμοί, στα οποία φοίτησαν 30.471 παιδιά. Στη Δημοτική Εκπαίδευση, λειτούργησαν 362 σχολεία στα οποία φοίτησαν 54.292 μαθητές. Στη Μέση Εκπαίδευση φοίτησαν 55.711 μαθητές σε 167 σχολεία. Στη Μεταλυκειακή Μη-Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, φοίτησαν 305 σπουδαστές σε οκτώ δημόσιες σχολές. Στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση λειτούργησαν 48 εκπαιδευτικά ιδρύματα με συνολικό αριθμό εγγραφών 40.347 φοιτητές. Τέλος, λειτούργησαν και έντεκα Ειδικά σχολεία με 411 μαθητές.
Οικονομικές στατιστικές για την Εκπαίδευση
Οι δημόσιες δαπάνες, για το οικονομικό έτος 2015, για όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης ήταν €1.150,0 εκ. και αναλογούσαν στο 16,1% του Κρατικού Προϋπολογισμού και στο 6,5% του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος.
Η τρέχουσα δαπάνη κατά μαθητή, για τη δημόσια εκπαίδευση, κατά το 2015, ήταν €4.958 για την Προδημοτική, €6.189 για τη Δημοτική, €9.536 για τη Μέση Γενική, €12.240 για τη Μέση Τεχνική και €10.321 για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Κάλυψη της Ετήσιας Έρευνας Εκπαίδευσης
Η Ετήσια Έρευνα Εκπαίδευσης συλλέγει κάθε χρόνο λεπτομερή στοιχεία για τους μαθητές/φοιτητές, τους αποφοίτους, το προσωπικό και τη χρηματοδότηση, για όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης. Καλύπτει όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, δημόσια και ιδιωτικά, στις περιοχές που ελέγχει το κράτος.
Περίοδος Αναφοράς
Η περίοδος αναφοράς για την Προσχολική και Προδημοτική, Δημοτική, Μέση και Ειδική εκπαίδευση είναι ο Οκτώβριος του 2015. Η περίοδος αναφοράς για τη Μεταλυκειακή Μη-Τριτοβάθμια εκπαίδευση, όπως επίσης και για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση, είναι το ακαδημαϊκό έτος 2015/2016. Για τις οικονομικές στατιστικές της εκπαίδευσης, η περίοδος αναφοράς είναι το ημερολογιακό έτος 2015.
Συλλογή Στοιχείων
Η συλλογή των στοιχείων πραγματοποιείται με τη βοήθεια ερωτηματολογίων που αποστέλλονται σε όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα και συμπληρώνονται από τα ίδια, ακολουθώντας τις γραπτές οδηγίες. Επιπλέον, γίνεται χρήση διοικητικών πηγών, κυρίως για τον καταρτισμό των οικονομικών στατιστικών της εκπαίδευσης.
Ορισμοί
Δημόσιες δαπάνες της εκπαίδευσης ως % στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (ΑΕΠ): Η συνολική δημόσια δαπάνη για την εκπαίδευση, καταρτίζεται σύμφωνα με τους ορισμούς και τη μεθοδολογία της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας (EUROSTAT). Το ποσοστό των δημοσίων δαπανών για την εκπαίδευση ως προς το ΑΕΠ υπολογίζεται διαιρώντας τη συνολική δημόσια δαπάνη για την εκπαίδευση με το ποσό του ΑΕΠ και πολλαπλασιάζοντας επί 100.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Μαρία Χατζηπροκόπη: Τηλ: +35722602146, Ηλ. Ταχ.: mhadjiprokopi@cystat.mof.gov.cy
Λουκία Νικολάου: Τηλ.: +35722602147, Ηλ. Ταχ.: lnicolaou@cystat.mof.gov.cy
ΑΧ/ΕΙ
Σχετικά Ανακοινωθέντα
29-11-2024 15:59
Έσοδα από τον Τουρισμό: Σεπτέμβριος 2024
29-11-2024 15:08
Δείκτης Τιμών Παραγωγού στη Βιομηχανία: Οκτώβριος 2024