08-04-2020 15:45
Eπικοινωνία δικαιούχων με τον Προσωπικό Ιατρό για θέματα κορωνοϊού COVID-19
Στο πλαίσιο αντιμετώπισης των επιπτώσεων από την εξάπλωση του κορωνοϊού COVID-19 ο Οργανισμός Ασφάλισης Υγείας καλεί το κοινό να εφαρμόζει πιστά τις πιο κάτω οδηγίες:
Δεδομένης της έκτακτης κατάστασης αναμένεται από όλους τους δικαιούχους όπως συνεργαστούν στο μέγιστο βαθμό και κυρίως να συμβάλουν ώστε οι επαγγελματίες υγείας να παραμείνουν σε δράση παρέχοντας τις υπηρεσίες τους κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Για να γίνει αυτό εφικτό, οι δικαιούχοι καλούνται όπως επικοινωνούν πάντα τηλεφωνικώς με τον Προσωπικό ή τον Ειδικό Ιατρό τους. Εφόσον ο ιατρός κρίνει ότι πρόκειται για επείγον περιστατικό το οποίο δεν σχετίζεται με θέματα κορωνοϊού, διευθετεί σχετικό ραντεβού για επίσκεψη του δικαιούχου στο ιατρείο.
Για την ομαλή εφαρμογή των πιο πάνω και την αποτελεσματικότερη διαχείριση της πανδημίας ο Οργανισμός καλεί τους δικαιούχους να συνεργαστούν με τους Προσωπικούς τους Ιατρούς και ταυτόχρονα να επιδείξουν κατανόηση στο δύσκολο έργο που όλοι οι επαγγελματίες υγείας καλούνται να διεκπεραιώσουν.
Δεδομένης της ιδιαιτερότητας της κατάστασης και του γεγονότος ότι η διατήρηση της συνέχειας της πρόσβασης των δικαιούχων στον Προσωπικό τους Ιατρό είναι υψίστης σημασίας καλούνται οι δικαιούχοι, σε περίπτωση που ο Προσωπικός τους Ιατρός ή ο Αντικαταστάτης του δεν ανταποκρίνεται, να επικοινωνούν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης του ΓεΣΥ στο τηλέφωνο 17000 (δωρεάν κλήση) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: pdavailability@hio.org.cy και να αναφέρουν το όνομα του Προσωπικού Ιατρού ή του Αντικαταστάτη του και τα δικά τους στοιχεία ώστε ο Οργανισμός να προβεί στην απαραίτητη διερεύνηση για εξυπηρέτηση τους.
(ΕΚ/ΣΧ/ΙΚ)
Σχετικά Ανακοινωθέντα