Cookies management by TermsFeed Cookie Consent
Τελευταίες Ειδήσεις

Ανακοινωθέντα

18-09-2018 17:12

Γραπτή δήλωση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου κ. Πρόδρομου Προδρόμου για την Παιδεία

«Η Κυβέρνηση ήταν και παραμένει ανοιχτή στο διάλογο για την Εκπαίδευση»

Με σημερινές παρεμβάσεις τους, κόμματα της αντιπολίτευσης καταλογίζουν στην Κυβέρνηση είτε ότι «δεν επιδιώκει την εξεύρεση λύσης και τη διάρρηξη του αδιεξόδου» (ΔΗΚΟ) είτε ότι «θέλει να αποϕασίζει και να διατάζει παρακάμπτοντας το θεσμοθετημένο διάλογο» (ΑΚΕΛ).

Ωστόσο, ολόκληρη η χώρα παρακολούθησε την Κυβέρνηση να είναι διαρκώς έτοιμη και πρόθυμη για διάλογο και να έχει διαδοχικές συναντήσεις και διαβουλεύσεις με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις καθόλη τη διάρκεια του ϕετινού καλοκαιριού.

Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις είχαν δύο πολύωρες συναντήσεις με τον ίδιο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και στη διάρκεια της δεύτερης, κατέληξαν και σε συμβιβαστική ϕόρμουλα (23 Αυγούστου 2018), την οποία, δυστυχώς, απέρριψαν στη συνέχεια. Ενώ, μετά από ολονύκτιες διαβουλεύσεις με τη Διυπουργική Επιτροπή, η οποία και δημιουργήθηκε ειδικά για τον διάλογο, κατέληξαν σε συμϕωνία την οποία στη συνέχεια οι οργανώσεις αθέτησαν.

Παραταύτα, η Κυβέρνηση παραμένει και τώρα ανοιχτή στον διάλογο, υπογραμμίζοντας μάλιστα ότι αυτός πρέπει να αϕορά στο σύνολο των θεμάτων που υπάρχουν και ιδιαίτερα τον κοινό στόχο για ποιότητα στην Εκπαίδευση και αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου.

Σε σημερινή συνέντευξή του στο ΚΥΠΕ ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κρατά ανοιχτή την πόρτα του διαλόγου, υπογραμμίζοντας ότι αντί να αποδώσει την ευθύνη στην πλευρά των συνδικαλιστών για το αδιέξοδο, επαναλαμβάνει την ανάγκη να αρθούμε όλοι στο ύψος των περιστάσεων μπαίνοντας σε διάλογο με καλή θέληση και υπευθυνότητα για τα μεγάλα ζητήματα της εκπαίδευσης.

Η Κυβέρνηση ήταν και συνεχίζει να είναι της άποψης ότι στο πλαίσιο της γενικής μεταρρύθμισης στο χώρο της εκπαίδευσης πρέπει να αϕεθούν στην άκρη κάθε είδους αντιπερισπασμοί και όλα τα «μικρά» και να στοχεύσουμε το πραγματικά μεγάλο ζήτημα που είναι η ποιότητα στην εκπαίδευση και η ενίσχυση του δημόσιου σχολείου.  

--------------------------

ΡΜ/ΕΙ