Cookies management by TermsFeed Cookie Consent
Τελευταίες Ειδήσεις

Ανακοινωθέντα

26-11-2018 11:45

Ομιλία της Διευθύντριας Γραφείου Τύπου και Πληροφοριών κας Σόφης Μιχαηλίδου σε συνέντευξη Τύπου για παρουσίαση της εκστρατείας «ΣΚΕΨΟΥ!», για την Οδική Ασφάλεια

Οφείλω να πω πως δεν είναι με χαρά που βρίσκομαι  σήμερα εδώ. Δεν  είναι με χαρά, διότι όλοι μας αναγκαστήκαμε να εργαστούμε για αυτήν την εκστρατεία που θα σας παρουσιάσουμε σήμερα, αφού, δυστυχώς, κάθε μέρα, αποδεικνύουμε ως λαός την οριζόντια έλλειψη σωστής οδικής κουλτούρας και αντίληψης των συνεπειών αυτής, κάνοντας τα σοβαρά και θανατηφόρα ατυχήματα ανεπιθύμητο μεν, δεδομένο πλέον δε, μέρος της καθημερινότητάς μας.

Μια κοινή προσπάθεια των Υπουργείων Δικαιοσύνης, Παιδείας, και Συγκοινωνιών, αλλά κυρίως της έντονης επιμονής και πίεσης από τον Υπουργό  Δικαιοσύνης και Δημοσίας Τάξεως κ. Ιωνά Νικολάου, που κατέληξε σε μια λεπτομερή ερεύνα, αναδεικνύοντας τους  λόγους του προβλήματος αλλά και τις ομάδες της κοινωνίας που βρίσκονται ή  θέτουν άλλους εμάς σε μεγαλύτερο κίνδυνο.

Στη συνέχεια και μετά από ενδελεχή ανάλυση της έρευνας που διενεργήθηκε από την εταιρεία «ΓΝΩΡΑ», προχωρήσαμε στη δημιουργία της επικοινωνιακής στρατηγικής  του Κράτους για την Οδική Ασφάλεια. Με τη συνεργασία της διαφημιστικής εταιρείας «PARTNERS» προχωρήσαμε στον σχεδιασμό του λογότυπου, του σλόγκαν, των μηνυμάτων, των δράσεων, των δημιουργικών εικόνων αλλά και των μέσων διάχυσης του σημαντικού θέματος προς το κοινό μας.

Πιστεύω ακράδαντα πως με το σλόγκαν στο οποίο καταλήξαμε: «Πριν πιάσεις  τιμόνι στα χέρια σου, ΣΚΕΨΟΥ!», μπορούμε να οδηγήσουμε υποσυνείδητα τον κάθε οδηγό σε επίγνωση των επιπτώσεων της λανθασμένης, κακής και απρόσεκτης οδικής συμπεριφοράς.

Για αυτή την πρώτη φάση της εκστρατείας μας, συγκεντρωθήκαμε σε μηνύματα που αφορούν: την κατανάλωση αλκοόλ, τη χρήση κράνους και τη χρήση κινητού – θέματα, που μαζί με την υπερβολική ταχύτητα ευθύνονται για πολλούς νεκρούς, παράλυτους  και ακρωτηριασμένους συμπολίτες μας.

Αξιοποιήσαμε έξυπνα και «shocking» μηνύματα και εικόνες για να τραβήξουμε την προσοχή του κοινού μας αλλά και όλα τα δυνατά μέσα για να μεταφέρουμε αυτά τα μηνύματα και τις εικόνες στον μέγιστο αριθμό συμπολιτών μας.  

  • Χρησιμοποιήσαμε ταμπέλες εξωτερικού χώρου, με ξεχωριστά μηνύματα για τις εθνικές λεωφόρους και τις πόλεις.
  • «Ντύσαμε» στάσεις λεωφορείων.
  • Χρησιμοποιήσαμε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, μεταφέροντας τόσο σταθερά μηνύματα και εικόνες όσο και βίντεο που δημιουργήσαμε επί τούτου.
  • Τοποθετήσαμε banners  σε ιστοσελίδες και portals.
  • Δημιουργήσαμε λογαριασμούς στα κύρια κοινωνικά δίκτυα.
  • Σχεδιάσαμε έντυπο φυλλάδιο, που θα διανεμηθεί σε όλα τα σπίτια.
  • Έντυπες διαφημίσεις για περιοδικά και εφημερίδες.
  • «Ντύσαμε» λεωφορεία σε όλες τις επαρχίες.

Αλλά αξιοποιήσαμε και άλλες προωθητικές ενέργειες, όπως:

  • Την Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας, μια διαχρονική και επιτυχημένη δράση της Αστυνομίας μας, που έχει ήδη παρουσιαστεί για φέτος.
  • Την εκστρατεία ενημέρωσης των οδηγών, επίσης από τους Αστυνομικούς μας, δράση που θα εντατικοποιηθεί φέτος τα Χριστούγεννα φέροντας και το λογότυπο «ΣΚΕΨΟΥ!».
  • Την ξενάγηση παιδιών νηπιαγωγείων και δημοτικών στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής της Αστυνομίας Κύπρου. Μια πολύ αξιόλογη δράση, με πραγματικά και ορατά αποτελέσματα στα παιδιά.
  • Χρήση των καθρεφτών σε κέντρα διασκέδασης, με προτροπή για προσοχή.
  • Κίτρινα βραχιόλια «awareness», αλλά πολλά άλλα που διανέμονται από την Αστυνομία μας με κάθε ευκαιρία.
  • Αξιοποίηση σημαντικών ατόμων  της κοινωνίας και των ΜΜΕ ως  «influencers» και πρεσβευτές μας.
  • Συνέργειες με τις εταιρείες πετρελαιοειδών για ενημέρωση των πολιτών σε βενζινάδικα σε όλες τις πόλεις.
  • Έχουμε ήδη προχωρήσει στην παραγωγή της πρώτης τηλεοπτικής μας διαφήμισης, με θέμα το κινητό και την ταχύτητα, που θα προβληθεί από όλα τα κανάλια αλλά και σε αίθουσες κινηματογράφων, σε κοινωνικά δίκτυα, σε Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη κι όπου αλλού μπορούμε.

Μπαλαρίνα

  • Είμαστε σε διαδικασία παραγωγής της δεύτερης τηλεοπτικής διαφήμισης, με θέμα τη χρήση κράνους στα μηχανάκια και προσεχώς της τρίτης τηλεοπτικής διαφήμισης, αναφορικά με την κατανάλωση αλκοόλ και οδήγησης.
  • Αλλά και τα τρία αντίστοιχα ραδιοφωνικά, είναι ήδη έτοιμα και μεταδίδονται ήδη σε 23 ραδιοφωνικούς σταθμούς. Και μπορούμε να τα ακούσουμε.

Ραδιοφωνικά χ 3

  • Επίσης, κατά την πρώτη φάση της εκστρατείας μας, θα δημιουργήσουμε δύο  εκπαιδευτικές ταινίες με στόχο τους νέους των ηλικιών 12 με 17 και 18 με 24, οι οποίες, με τη συνεργασία της Αστυνομίας και των Υπουργείων Παιδείας και Άμυνας, θα προβάλλονται σε στρατόπεδα και σε σχολεία αντίστοιχα.

Θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω με τη σειρά μου όλους τους παράγοντες του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα που ένωσαν τις δυνάμεις τους για να πραγματοποιηθεί αυτή  η εκστρατεία.

Τις εταιρίες «ΓΝΩΡΑ» και «PARTNERS», το Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας, τα Υπουργεία Δικαιοσύνης,  Παιδείας, Συγκοινωνιών, και Άμυνας, την Επίτροπο Προστασίας των Δικαιωμάτων του Παιδιού, τα Κυπριακά Ταχυδρομεία, το Κρατικό Τυπογραφείο, τις εταιρείες παραγωγής ταινιών και ήχου, όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης για τη στήριξή τους αλλά και τη δική μου ομάδα συνεργατών στο Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών, με επικεφαλής τον Άδωνη Ταλιαδώρο, για τη δημιουργικότητα και εργατικότητα που επέδειξαν σε αυτήν την προσπάθεια.

Θέλω όμως να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως όλους τους συναδέλφους στην Αστυνομία Κύπρου, όχι μόνο για το δύσκολο έργο που επιτελούν καθημερινά αλλά και για τη συνεργασία τους σε αυτήν την Εκστρατεία.  Με σημαιοφόρο την Τροχαία Αρχηγείου Αστυνομίας, όλοι στην οικογένεια της Αστυνομίας μας – από τον Αρχηγό κ. Χρυσοστόμου, τον Διευθυντή Τροχαίας κ. Σπύρου, τον Εκπρόσωπο Τύπου κ. Αγγελίδη, τις κυρίες Αμαξάρη  και Αλεξάνδρου και την ομάδα τους – όλοι έχουν επενδύσει τα μέγιστα για τη δική μας ασφάλεια.

Ιδιαιτέρως όμως θέλω να ευχαριστήσω και την εταιρεία ΟΠΑΠ Κύπρου και το Διοικητικό Συμβούλιο της, για την απόφασή τους να στηρίξουν έμπρακτα την προσπάθεια αυτή, κάνοντας την και οικονομικά εφικτή.  Κυρίως, όμως, ευχαριστώ τον Διευθύνων Σύμβουλο της εταιρείας κ. Δημήτρη Αλετράρη και τη Διευθύντρια Επικοινωνίας κα Αγάθη Μανναρίδου, για την κατάθεση του προσωπικού τους στοιχήματος στην επιτυχία της Εκστρατείας.

Τίποτα όμως από όλα αυτά δεν θα γινόταν και κανείς μας δεν θα βρισκόταν σήμερα εδώ, εάν ο Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Ιωνάς Νικολάου δεν έβαζε όλη του την ψυχή, την ενέργεια και την επιμονή στο να ξεκινήσουμε, να προχωρήσουμε και δημιουργήσουμε αυτή την Εκστρατεία. Το Γραφείο μου και εγώ προσωπικά σε συγχαίρουμε κ. Υπουργέ, σε ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που επέδειξες σε εμάς και για την προσωπική ευθύνη που ανέλαβες.

Καμία όμως προσπάθεια δεν θα έχει αποτέλεσμα, κυρίες και κύριοι, εκτός κι αν και ο κάθε ένας και η κάθε μια από εμάς αναλάβει την προσωπική ευθύνη που μας αναλογεί.

Είναι προσωπική επιλογή και ευθύνη του κάθε οδηγού η απόσπαση της προσοχής του εξαιτίας της χρήσης του κινητού καθώς οδηγά.

Είναι προσωπική επιλογή και ευθύνη του κάθε οδηγού να οδηγά σεβόμενος τα όρια ταχύτητας.

Είναι προσωπική επιλογή και ευθύνη του κάθε οδηγού η οδήγηση μετά από κατανάλωση αλκοόλ. 

Είναι προσωπική επιλογή και ευθύνη του κάθε οδηγού η μη χρήση κράνους.

Διότι, είναι προσωπική επιλογή και ευθύνη του κάθε οδηγού το να σκεφτεί και να αποφασίσει για τον εαυτό του.

Εφιάλτης ή επιλογή;

(ΜΛ/ΕΙ)

Σχετικά Ανακοινωθέντα