Cookies management by TermsFeed Cookie Consent
Τελευταίες Ειδήσεις

Ανακοινωθέντα

10-09-2021 11:55

Διήμερο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής, Προδημοτικής και Ειδικής Εκπαίδευσης

Ολοκληρώθηκε στις 8 Σεπτεμβρίου 2021, το διήμερο Πρόγραμμα Επιμόρφωσης όλων των εκπαιδευτικών Δημοτικής, Προδημοτικής και Ειδικής Εκπαίδευσης, δράση η οποία πραγματοποιείται μετά από σχετική Απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου και της Βουλής των Αντιπροσώπων (Εφημερίδα της Δημοκρατίας, αρ. 4579, ημερ. 13/7/2012) – κατά τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου (πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων Δημοτικής και Προδημοτικής Εκπαίδευσης). Σε κάθε επαρχία, το διήμερο διεξάγεται σε δύο διαφορετικές ημέρες, περιλαμβάνοντας τόσο κεντρική όσο και ενδοσχολική επιμόρφωση. Το διήμερο ολοκληρώθηκε επιτυχώς, μέσω MS TEAMS, με πλήρη εξ αποστάσεως επιμόρφωση, υπό τον συντονισμό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί, τις επιμορφώσεις παρακολούθησαν  5469 εκπαιδευτικοί. Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι κατά την κεντρική επιμόρφωση προσφέρθηκαν 100 διαφορετικές θεματικές και οι εκπαιδευτικοί είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν το θέμα  που τους ενδιέφερε. Στα σεμινάρια του Διημέρου δίδαξαν 124 εισηγητές/εισηγήτριες και λειτούργησαν 213 διαφορετικές ομάδες εκπαιδευτικών,

Οι επιμορφώσεις κάλυψαν θέματα σχετικά με τη διδακτική των διαφόρων μαθημάτων σύμφωνα με το ισχύον αναλυτικό πρόγραμμα. Επίσης, κάλυψαν γενικότερα παιδαγωγικά  θέματα που αφορούν στην αξιολόγηση, τη διαχείριση συγκρούσεων  και περιστατικών παραβατικής συμπεριφοράς, την προώθηση της θετικής εκπαίδευσης και της ανθεκτικότητας, την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων κ.ά. Τα θέματα που προσφέρθηκαν διαμορφώθηκαν στη βάση διάγνωσης αναγκών των ίδιων των εκπαιδευτικών, τις οποίες κλήθηκαν να υποβάλουν μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου τον Μάιο 2021 με βάση σχετική εγκύκλιο. Παράλληλα, συγκεντρώθηκαν εισηγήσεις για θέματα σεμιναρίων από την οικεία Διεύθυνση και την ΠΟΕΔ.

Κατά τη διάρκεια της ημέρας της ενδοσχολικής επιμόρφωσης, το κάθε σχολείο αναμενόταν να επικεντρωθεί στη διαμόρφωση του Σχεδίου Δράσης για την Επαγγελματική Μάθηση, στο πλαίσιο της οργάνωσης του Ενιαίου Σχεδίου Βελτίωσης του Σχολείου.  Επίσης, οι εκπαιδευτικοί  έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν και να ενημερώσουν το υπόλοιπο προσωπικό του σχολείου για το περιεχόμενο των κεντρικών επιμορφώσεων που παρακολούθησαν και για τους τρόπους αξιοποίησής τους στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης για την Επαγγελματική Μάθηση.  

ΙΠ